فناوری اطلاعات

کارگردان Forza Horizon 5 از تاثیرات گیم پس روی روند ساخت بازی می‌گوید

آقای مایک براون (Mike Brown)، کارگردان Forza Horizon 5 معتقد است دانستن این موضوع که بازی از ابتدا عرضه رویس سرویس ایکس باکس گیم پس در دسترس خواهد بود، به طور کلی نگرش سازندگان و روند ساخت بازی را دگرگون کرده‌است. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای دنیای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

با توجه به موفقیت خیره کننده و مداوم سرویش اشتراکی ایکس باکس گیم و ادامه دار بودن روند افزایش مخاطبان آن (۱۸ میلیون کاربر در ابتدای سال ۲۰۲۱ میلادی)، طبیعی است که برخی بازی‌ها و سازندگان تحت تاثیر نام و آوازه این سرویس و نحوه کارکرد آن قرار گیرند، فورتزا هورایزن ، محصول جدید Playground Games شاید بهترین نمومه برای این موضوع باشد. بازی‌های قبلی مجموعه به شدت در میان کاربران این سرویس محبوب هستند و عرضه شدن این بازی پیش از شهرت گیم پس روی عملکرد مثبت آن‌ها در این سرویس اشتراکی موثر نبوده‌است.

کارگردان Forza Horizon 5 اخیرا با وبسایت Press-Start مصاحبه‌ای را انجام داده‌است. آقای براوان می‌گوید عضو سرویس گیم پس بودن کاملا روی روند ساخت یک بازی و نحوه پشتیبانی آن در آینده موثر است و چنانچه سازنده‌ای از قواعد خاص این سرویس پیروی نکند، هرگز در میان مشترکین به محبوبیت نخواهد رسید:

گیم پس سبب می‌شود، موضوعات را جور دیگری بنگرید و من فکر می‌کنم تمام ما کاملا به یک بازی گیم پس بودن عادت کرده‌است. زمانی که بازی شما به این سرویس می‌آید، مشترکین آن تا همیشه مالک بازی شما خواهند بود و نمی‌توانند آن را بفروشند و ممکن است هرگز آن را نصب نکنند اما، سازندگان همیشه باید آمده باشند و موارد جدید و پیچیده بازی نباید بیش از حد سردر گم کننده شوند و کرنه مخاطبان هرگز به بازی شما بازنخواهند گشت.

فورتزا هورایزن  پانزدهم آبان ماه برای پلتفرم‌های Xbox One ،Xbox Series X/S و PC منتشر می‌شود.


لینک منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا