فرهنگ

گزارش ساترا از تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری در رسانه‌ها

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، ساترا همزمان با آغاز تبلیغات کاندیدا‌های ریاست جمهوری در رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر، طی گزارش‌های دوره‌ای، محتوای منتشرشده در این سرویس‌ها را بررسی می‌کند.

در هر شماره از این مجموعه گزارش‌ها محتوای انتخاباتی رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر فعال در عرصه انتخابات در بازه زمانی ۴۸ ساعته بازبینی و تحلیل می‌شود.

زمان اختصاص داده‌شده به انتخابات، عمده‌ترین محور‌های موضوعات و سوژه‌های مطرح‌شده در ویدئو‌های منتشره درباره انتخابات، کمیت و کیفیت تبلیغات هر کدام از هفت کاندیداها، سهم هر کدام از کاندیدا‌های حاضر در میدان رقابت و تبلیغات از محتوای منتشرشده و… از جمله محور‌هایی است که در این گزارش‌ها به آن‌ها پرداخته شده است.

تاکنون هفت گزارش از این مجموعه در سایت ساترا (www.satra.ir) منتشر شده و تا پایان زمان رسمی تبلیغات کاندیدا‌های سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ 121


لینک منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا