بکارگیری 600 تیم پلیس در رزمایش طرح نوروزی 1403

فرمانده انتظامی استان از بکار گیری 600 تیم پلیسی در رزمایش ترافیکی و خدمات سفر نوروز 1403 پلیس با دستگاه های خدمات رسان خبر داد.

بکارگیری 600 تیم پلیس در رزمایش طرح نوروزی 1403

به گزارش آقای خبر، سردار"علی محمدی" در رزمایش بزرگ ترافیکی و خدمات سفر نوروز 1403 پلیس اظهار داشت: رزمایش مشترک طرح نوروزی پلیس با هدف تامین نظم و امنیت مسافران نوروزی در ایام نوروز 1403 با هم پوشانی و هم افزایی ادارات و دستگاه های خدمات رسان استان اجرا خواهد شد.

وی در ادامه افزود: مشارکت دادن تمام بخش‌های جامعه در امر پیشگیری از حوادث  ایام نوروز، در واقع یک بسیج همگانی در این زمینه است تا شاهد کاهش حوادث جانی و مالی باشیم.

فرمانده انتظامی استان تاکید کرد: یکی از عوامل ضروری برای پیشگیری از حوادث و اتفاقات ناگوار  ایام نوروز، ارتقای سطح آگاهی مردم و مسافران نوروزی است.

سردار "محمدی" همچنین خاطرنشان کرد: کارکنان پلیس در سراسر استان به موضوعات انتظامی، ترافیکی و امنیتی اهتمام خواهند داشت و تمامی تلاش ها در ایام پایانی سال تامین نظم و امنیت مطلوب و جلب رضایت شهروندان و مسافران است.

ارشد ترین مقام انتظامی استان تاکید کرد: در طرح نوروزی امسال پلیس راه و راهور استان با بکارگیری 600 تیم پلیس در درون شهر و محورهای مواصلاتی با جدیت تمام با رانندگان حادثه ساز و متخلف برخورد قانونی، قاطع و بدون اغماض خواهندداشت.

.

.

کد خبر: 98

خبرنگار: ناصر غلامی هوجقان