خبرگزاری آقای خبر؛ از سال ۱۳۹۹ فعالیت رسمی خود را در فضای رسانه ای کشور آغاز کرد. این رسانه مستقل و بدون وابستگی به جریانهای خاص سیاسی است. که در چهارچوب قوانین ایران بزرگ سعی در اطلاع رسانی دقیق، سریع و شفاف دارد. شما با آقای خبر در ۲۴ ساعت از شبانه روز می توانید. از آخرین رویدادهای ایران و جهان مطلع شده. و مطالب جذاب، خواندنی و کاربردی را مطالعه کنید. محتوای آقای خبر در بیش از ۸ سرفصل مختلف و متنوع دائما بروزرسانی می شود. تلاش ما اینست که اگر شما آنلاین باشید، از مهمترین خبرها بر اساس علاقه تان در کوتاهترین زمان مطلع شوید. پیشرفت، سربلندی و سعادت کشور را در گرو وحدت و یکپارچگی ملی، عدالت و خرد ورزی می‌دانیم. و امیدواریم بتوانیم در راه گسترش و تقویت فضای رسانه ای کشور گام برداریم. رسالت اصلی این رسانه خبری ارتقا سطح آگاهی‌ سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، جامعه، بین الملل، ورزشی، دانش، فناوری و… بوده و هست.

سوگند نامه؛ خداوندا به من توفیق ده تا به پیمانی که با تو می بندم درهمه احوال وفادار بمانم. به خداوند متعال سوگند یاد می کنم تا با در پیش گرفتن طریق حقیقت و امانت در راه ایفای وظیفه ای که برعهده گرفته ام همه استعداد و توانایی خویش را بکار گیرم. من با احترام با خدای خود پیمان می بندم صداقت و راستی را سرلوحه اعمال خويش قرار دهم و در کار تهیه تولید و انتشار اخبار کاملاً امانتدار باشم و من به عنوان عضوی وفادار به ارزشهای والای جامعه رسانه ای سوگند یاد می کنم که همواره در راه استقلال و آزادی کشورم بکوشم. خداوندا به من توفیق ده تا به پیمانی که با تو بسته ام درهمه احوال وفادار بمانم.

اهداف پایگاه خبری تحلیلی آقای خبر

۱- بازتاب واقعی و بدون کم و کاست اخبار

۲- سرعت و دقت در نشر اخبار

۳- کمک به ارتقای فرهنگ عمومی

۴- تلاش در جهت ایجاد روحیه امیدواری در جامعه

۵- رعایت امانت‌ داری در نشر اخبار

۶- ایجاد اعتماد بین رسانه و مخاطب

از اینکه رسانه ما را برای خواندن اخبار انتخاب کردید خشنودیم. امیدواریم که بتوانیم به سطح معلومات شما بیفزایم. محتوای آقای خبر در بیش از ۸ سرفصل مختلف و متنوع دائما بروزرسانی می شود. تلاش ما اینست که اگر شما آنلاین باشید، از مهمترین خبرها بر اساس علاقه تان در کوتاهترین زمان مطلع شوید.