نخبه ای در صنعت مهمانداری و شف در جمع خبرنگاران

وحید ارزانی شف, موفق در عرصه رستوران داری و مهمان داری است که در برنامه انگلیسی زبان نابغه قرن و جمع خبرنگاران مورد تقدیر و مصاحبه قرار گرفت.

نخبه ای در صنعت مهمانداری و شف در جمع خبرنگاران

به گزارش خبرنگار آقای خبر؛ وحید ارزانی ۳۵ساله, دارای تحصیلات فوق دیپلمه هتل داری و لیسانس حسابداری است. سابقه کاری در هتل های هایت هیلتون شرایتون ها از جمله رستوران های آسیایی و ایتالیایی و رستوران های ژاپنی کنزو از جمله فعالیت این جوان با انگیزه و موفق کشور است.

علاقه شدید به مهمان داری باعث شد وحید ارزانی خودش را پیدا کرده و به سرعت به پیشرفت  قابل توجهی برسد. خدمات آموزش های مهمانداری و اشپزی و باریستا گرم و سرد از جمله تخصص های وی است. همچنین وی در عرصه هتل داری نظیر ندارد. از جمله عجایب این نخبه عرصه مهمان داری تسلط به زبان های انگليسي و آلمانی برای پیشرفت و ارتباط با مهمان و فرهنگ و تمدن  است و این فرصت خوبی برای هتل و رستوران های سراسر جهان است که با این نخبه همکاری داشته باشند. نخبه وحید ارزانی, مقام دوم بین المللی مهمانداری مدرن و برنده در مسابقات مهمانداری قرن در سال ۲۰۱۶, عضویت در میادین جهانی عرصه کارآفرینی و شف در جهان وی را به عنوان یک نخبه بین المللی معرفی کرده است.

اعتماد به کار و خلاقیت و پشتکار و هدف های مشخص پیشرفت کارفرما و پیشرفت در زمینه های مهمانداری پیشرفت و مدرن سال از جمله رموز موفقیت وی است. تشکر از بزرگان و صنعت هتل داری و رستوران داری در سراسر دنیا همیشه ورد زبان وحید ارزانی بوده است.

.

.

کد خبر: ۱۱۷

خبرنگار: حامد کوماهی