پیامدهایِ انتشار «نظرسنجی» وزارت کشور درباره مشارکت در انتخابات از نگاه ناظمی اردکانی /مجریان انتخابات جانبدارانه رفتار نکنند

ناظمی اردکانی گفت: تبلیغات رسانه های دشمن، تبلیغات گسترده ای است که به مثابه امپراتوریِ رسانه ای، تلاش می کند مردم نسبت به رأی دادن مأیوس و دلسرد شده و پای صندوق های رأی حاضر نشوند. از این رو هر چه میزان مشارکت کاهش یابد دشمنان شاد می شوند.

پیامدهایِ انتشار «نظرسنجی» وزارت کشور درباره مشارکت در انتخابات از نگاه ناظمی اردکانی /مجریان انتخابات جانبدارانه رفتار نکنند
ناظمی اردکانی گفت: تبلیغات رسانه های دشمن، تبلیغات گسترده ای است که به مثابه امپراتوریِ رسانه ای، تلاش می کند مردم نسبت به رأی دادن مأیوس و دلسرد شده و پای صندوق های رأی حاضر نشوند. از این رو هر چه میزان مشارکت کاهش یابد دشمنان شاد می شوند.