نادرکیانی وکیل متخصص ساخت و ساز کیست؟

وی وکیل متخصص حقوق ساخت و ساز شهرداری با سابقه ۱۰ ساله در این حوزه و عضو اتاق بازرگانی ایران و روسیه می باشد. شعار وی هر وکیل باید در حوزه تخصصی خود کارآفرینی نماید.

نادرکیانی وکیل متخصص ساخت و ساز کیست؟

به گزارش خبرنگار آقای خبر: نادر کیانی، وکیل متخصص حقوق ساخت و ساز شهرداری با سابقه ۱۰ ساله دراین حوزه و عضو اتاق بازرگانی ایران و روسیه می باشد. شعار وی هر وکیل باید در حوزه تخصصی خود کارآفرینی نماید؛ لذا ازهمان سال اول وکالت را با هنر تجارت آمیخت و ازهمین رو در دانشگاه تهران فارغ التحصیل رشته مدیریت کسب و کار شد. سپس از متدهای این رشته در جهت کارآفرینی استفاده نمود و به سمت ساخت و ساز رفت. وی اولین پروژه خود را در سال ۹۶ آغاز کرد و به همین ترتیب تا سال‌ (۱۴۰۳) پروژه های مختلف ساخت و ساز رو تجربه کرد. و در حال حاضر نیز پروژه تولید در صنعت ساختمانی را شروع کرده است.

علاقه وی به کارآفرینی و تولید باعث گردید تا به هیچ وجه در نوسانات بازار ارز و بحران اقتصادی ایران از سال ۹۶ وارد بازار دلالی و سوداگری نشود. مطالعات این وکیل توانمند در حقوق ساخت و ساز در صنعت ساختمانی باعث شود تالیفات متعددی را رقم بزند. و منجر به چاپ کتاب های مختلفی در زمینه حقوق کاربردی اراضی و املاک شود. وی فعالیت خود را به عنوان استاد تراز اول ایرانی در زمینه اراضی و املاک در مجموعه بزرگ همگو از سال ۱۴۰۰ شروع کرد که به لطف خداوند جزء مجموعه های پیشرو و با رهبری فکری اساتیدی چون عباس بشیری پدرعلم اراضی و املاک ایران و آقای کامیار میر رضوی پدرعلم حقوق مهندسی ایران می باشد.

وی در یک خانواده کم برخوردار و ضعیف به دنیا آمد دراستان تهران؛ کودکی و جوانی خود را درمحله ای فقیر نشین با انبوهی از بزه ها و جرایمی که در آن مدام اتفاق می افتاده تجربه کرد که فاقد هرگونه امکانات رفاهی و شهری بود و زندگی در شرایط سخت را ممکن کرده بود. اما به گفته ایشان به لطف خدا و عشق به پدر و مادرش ‌در جهت ساخت رویاهای آن دو توانست در مسیر درستی قدم گذاشته تا سختی های آن روزگار به شیرینی اکنون مبدل نماید. از او در حال حاضر به عنوان اولین وکیل کارآفرین ایران یاد می شود.

.

.

کد خبر: ۲۱۸

خبرنگار: حامد کوماهی